31 Ağustos 2010 Salı

Takımın parçasıyım, dokunulmaz değilim



Alex'in sözleri şöyle:

"Bu sezon Avrupa kupalarında oynamayı hedeflemiştik ama beklentilerimizin gerisinde kaldık. Şampiyonlar Ligi'nde Young Boys'a, UEFA Avrupa Ligi'nde ise PAOK'a elendik. Bu gerçekten üzücü bir durum ama duramayız. Spor Toto Süper Lig'de mücadele edeceğiz. Uzun bir sezon olacak ve her geçen gün daha iyi olmalıyız. Herşeyi düzelteceğiz. Toparlanmak için vaktimiz var. Takımın kalitesini ortaya koyacağız.

Hoca ile bir sorunum yok ve asla olamaz. Hoca ile aramızdaki hiyerarşiye ve onun kararlarına kararlarına saygı duyuyorum. Tabii ki benim düşüncelerim hocanın görüşleri tamamen uyuşmuyor. Bazen bazı kararlara katılmasam bile saygı duyuyorum. Aykut Kocaman ile ilişkim hakkında çokça şey söylendi. Ona karşı değilim ve onun söylediklerini saygı duyarak yapmaya çalışacağım. Hoca olarak fikirlerini uygulamaya koyacak. Ben bu takımın parçasıyım ve dokunulmaz değilim. O takım üzerinde her istediğini yapabilir. Aykut Kocaman teknik direktör ve onun söylediklerini yapmak zorundasınız. Benim asla problemim olmayacak. Ben herzaman takıma katkıda bulunmak için hazır bulunacağım."

Hiç yorum yok: