2 Eylül 2010 Perşembe

'Fenerbahçe'nin ismi yetti'



Everton’dan ayrılmanın kendisi için kolay olmadığını ifade eden Nijeryalı oyuncu, “Ancak Fenerbahçe adını duyduğum anda ayrılmam gerektiğini düşündüm. Çünkü daha önce Fenerbahçe’ye karşı hazırlık maçı oynamıştım ve büyük bir kulüp olduğunu hissetmiştim. Bu büyük takımda, hedeflerim doğrultusunda yer almak istedim. Başka takımlardan da teklif vardı ancak Fenerbahçe’nin adı çıktığı anda, diğer tekliflerin önüne geçti. Fenerbahçe’nin hedefleri büyük olan, büyük bir kulüp ve taraftar kitlesine sahip olduğunu bildiğim için tercihimi kullandım. Burada bulunmaktan mutlu ve gururluyum. Büyük beklentilerin olduğunun farkındayım. Ancak bunların üstesinden gelebileceğimi düşünüyorum. Zor alacak ama çalışarak, büyük başarılara imza atacağız. Bunda benim de katkım olursa, büyük mutluluk duyarım” diye konuştu.

Hiç yorum yok: